torsdag 24 september 2009

Fotbolllllll

Sista fotbollsträningen idag. Verkligen inte kul nu när man börjar komma igång. Möjligtvis blir de match på söndag men efter festen vi ska leverera på lördag tjejer så kommer jag nog inte va till nån större hjälp på planen :D Är nog bäst att vila. Men de är ju sååå roligt med fotboll. Dock orkade jag inte mycket alls idag, vet inte om de beror på hjärnskakningen eller om de är en liten förkylning inneboende och väntandes på att få komma ut ur min lilla (okej då,stora) kropp. Det vill jag inte ha med mig på resan. Shit pomfritt snart är det tisdag. Imorrn ska jag bjuda kusinerna på middag, lördag fest med brudarna, söndag middag och mys med familjen. Sen på måndag drar vi till sthlm tidigt på morgonen. Sen på tisdag kl. 19.00 lyfter vi med Air China påväg mot Peking för en liten mellan landning och landar sedan den 1:a oktober tiiidigt på morgonen i Sydneyyyy. wiiwiiwii. Det är alltså ett fullspäckat schema fram tills dagen D. Bäst att jag packar imorgon.
Naj nu börjar Idol 2009 igen, toodels mina kära.

ps, saknar min vapendragare så de gör ooont :( ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar