tisdag 22 september 2009

1 vecka

Idag är de en vecka kvar tills vi är påväg.. Började packa idag och det känns så jäkla konstigt. Jag kan inte fatta att jag inte ska få träffa mina älskade familj och vänner förrän i december.. Kommer sakna alla så sjuuukt mycket. Ni är det bästa jag vet <3 Tur att internet och telefoner finns så man inte blir helt bortglömd. Det kommer nog komma en del dagar när man bara vill hem och känna tryggheten som man alltid har gjort. Men så är det alltid, jag har ju faktiskt valt det här själv och jag ser framemot det sjukt mycket på samma gång! En resa, ett minne för livet! Det kommer bli underbart. Lite svårt att föreställa sig hur det kommer att bli bara. Bo i en väska i 2 månader på andra sidan jorden. Häftigt! Åhh vilka blandade känslor det är såhär innan man är påväg. Waawäääwiwi jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva allt =) Men nu först, på lördag smäller det! Lääängtar! Kommer bli grymt!

Love E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar