tisdag 16 februari 2010

Sportlovsveckor..

Nu är vi inne på första sportlovsveckan, jäklar så fort de går.. På jobbet är de galet mycket att göra och man är helt slut efter tio timmar skruvande av bindningar när de är mycket att göra. Så lite ledighet i två dagar satt inte helt fel nu! Annars har jag underbara arbetskamrater som gör jobbdagarna väääldigt underhållande ibland :) Älskart!

Annars då. Imorrn fyller mamma år så jag och pappsen har precis skjutsat in en tårtbotten i ugnen. Dessutom är de ju fettis-dagen idag så jag gjorde några semlor också! De är fan bäst att jag blir frisk snart så jag kan börja träna för fyfan man blir ju bara tjockare å tjockare haha. Måste även göra om designen på bloggen,hmm. Väldigt osammanhängande inlägg de här hehe, sorry.

Nu är de åter till OS tittande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar